sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Viikonlopun urheilemiset:

Pe 20km aamulla ja tunti hiihtoa illalla järvenjäällä.
La tunnin aamulenkki+2x100m, päivä Hippoksella toimitsijana, ilta 3km+7km 4.10-20 Kimmon kanssa+2km+4x100m.
Su 30km kiihtyvä 2.25, loppu kuusi kilometriä 3.50-4.00.

Lyhykäisyydessään edellä oli viime päivien liikkumiset. Lauantaille ja sunnuntaille olin lupautunut moniotteluiden SM-halleihin tulospalveluun toimitsijaksi. Auttelin Teemua tulosten naputtelussa koneelle. Kovin työ oli veteraanitulosten ja pisteiden naputtelussa. Heillä kun on omat kertoimensa ja kisoissa urheilijoita ikäluokista 35v aina 75v asti.

Illalla nukkumaan meni melko väsynyt kaveri eilen ja tänään herääminen kahdeksalta tuntui nihkeältä. Sen verran olin sekaisin, että olisin voinut nukkua tunnin pidempäänkin. Olimme sopineet, että Antti tulee kämpille 9.30 mistä lähdemme juoksemaan. Olin kuitenkin valmis 8.30 ja juokstin tunnin ennen kun tapasin Antin ja Tommin. Juoksimme yhdessä tunnin verran ja aloitin kiihdyttelemään vauhtia. Viimeiset 6km juoksin n.3.50-4min vauhtia ja juoksu tuntui hyvältä. Kämpille saapui tyytyväinen mies ja olotila oli se tuttu eli raukea mutta hyvä.

Sunnuntaipäiväkin meni nopeasti. Moniotteluiden toinen päivä päättyi osaltani viideltä, kun lähdin Jounin kanssa keskustaan syömään. Lounas oli osaltani toinen ja päivän kulutus sai varmaan aikaan sen että koko päivän oli nälkä. Sykemittarin mukaan poltin kaloreita lenkillä 1500. Normaali toimistotyöntekijä kuluttaa päivässä 2000-3000 kaloria ja minä puolet siitä yhdellä lenkillä. Jatkuva syöminen on siis mulle sallittua..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti